Current Location

Hallo!

Nå sitter jeg plantet i hotellsengen og er straks klar for tredje natten på Kreta!
Sto opp alt for tidlig(vi snakker klokken 05:00) på lørdag og gjorde meg klar til å reise. Etter en 5 timers lang flytur var vi fremme, og jeg har trivdes siden!
Forteller litt "fort og gæli" hva vi har gjort i løpet av disse tre dagen. Både pappa og jeg er enige om at det egentlig føles ut som at vi har vært mye lenger enn her enn det vi har.

Lørdag: Var fremme på ettermiddagen så da hadde vi god tid til å gå litt rundt og bli litt kjent i nærområdet. Vi er forresten nærmere bestemt i Agia Marina; et rolig og utrolig fint strøk!

Søndag: Vi sto opp og spiste frokost før vi dro ned på stranda for å sole oss, hvor vi var stort sett hele dagen. Resten av dagen brukte vi på å se litt i butikker på kvelden, spise og bare kose oss. Synes det er så fint her på kvelden når det er mørkt!

Mandag: Etter frokost i dag bestemte vi oss for å finne frem til bussen og ta en tur til Chania for litt shopping og sightseeing. Nok en kjempe fin plass med en blanding av både gammelt og nytt! Var vel og merke veeeldig varmt så at cafe'ene osv. hadde store vifter plassert ved spisestedene var et stort pluss. Blir nok å dra flere gang inn til Chania før vi reiser hjem for en nærmere titt.

Regner med vi at blogges mer i løpet av tiden fremover, også håper jeg dere har litt sommer og varme hjemme i Norge også (Eller har det herlig der du er på ferie)